Můj košík:

0 položek - 0,00 Kč
V košíku nejsou žádné položky.

0

Občas se to rozbije. Co v takovém případě dělat? 

DŮLEŽITÉ: Pokud Vám kurýr doveze balík, který je značně poškozen, nepřebírejte takovou zásilku!

  1. Vyfoťte reklamovaný produkt.
  2. Napište email na info@grillzone.cz s krátkým popisem závady, přiložte fotografie a číslo na mobil/pevnou linku.
  3. Ihned Vám voláme a individuálně řešíme k Vaši spokojenosti.
  4. Můžete také využít rychlý chat na našem webu v pravém dolním rohu. 
  5. Většinu reklamací řešíme výměnou produktu a občas přiložíme i nějaký ten dáreček navíc.

Vrácení zboží

Zákazník  má právo bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od obdržení zásilky veškeré zboží  ze sortimentu e-shopu.

Podmínky pro vrácení peněz:
1. Zboží musí být v  originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
2. Zákazník  musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
3. Ve vrácené zásilce musí  být vložena kopie dokladu o zakoupení.
4.  Vracíme pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží  zasílejte pouze běžnou  balíkovou poštou(ve Vašem zájmu zásilku  pojistěte, za případnou ztrátu nebo  poškození neneseme zodpovědnost).  Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Záruční podmínky


Firma  Grillzone s.r.o. poskytuje  záruku na zboží v rozsahu obecně platných  předpisů, a to po dobu uvedenou v  záručním listu. Není-li k výrobku  dodáván záruční list, platí zákonem stanovená  záruční lhůta. Záruční  lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Způsob vyřízení reklamace (lhůty, potvrzení apod.) upravuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.