REKLAMACE

 

Co dělat v případě reklamace zboží? 

DŮLEŽITÉ: Pokud Vám kurýr doveze balík, který je značně poškozen, nepřebírejte takovou zásilku!

  1. Viditelně poškozenou zásilku nepřebírejte, došlo li zjevně k poškození během přepravy ihned to nahlaste kurýrovi a sepište s ním reklamační formulář. Poškozenou zásilku ještě ideálně vyfoťte mobilním telefonem. Reklamaci s vámi vyřeší daná přepravní společnost. Nám zašlete kopii reklamačního formuláře a fotografie poškozené zásilky na e-mail info@grillzone.cz.
  2. Není li zásilka na první pohled viditelně poškozená ale přesto zboží obsahuje vadu, něco chybí a podobně. Vyplňte reklamační formulář na adrese expedičního skladu ZDE a kontaktujte nás e-mailem na info@grillzone.cz.
  3. Každou reklamaci řešíme individuálně v zákonné lhůtě do 30 dní od podání reklamace a zaslání poškozeného zboží. 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu e-shopu.

Podmínky pro vrácení zboží

  1. Zboží musí být nepoškozené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník  musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Vyplňte reklamační formulář na adrese expedičního skladu ZDE a kontaktujte nás e-mailem na info@grillzone.cz.
  4. Následně zboží odešlete na adresu expedičního skladu: Kokiska s.r.o. Stará Kysibelská 695/73b, PSČ 360 01 Karlovy Vary.
  5. Ve vrácené zásilce musí  být vložena kopie dokladu o zakoupení.
  6. Vracíme pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží  zasílejte pouze běžnou  balíkovou poštou (ve Vašem zájmu zásilku  pojistěte, za případnou ztrátu nebo poškození neneseme zodpovědnost).  Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Firma Grillzone s.r.o. poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných  předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu, u internetového prodeje je jím naše platná faktura. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta 24 měsíců pro fyzické osoby, na osoby podnikající nakupující pod svým IČ se tato záruční doba nevztahuje. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Způsob vyřízení reklamace (lhůty, potvrzení apod.) upravuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.